Rosa M.Guitart Aced
Sobre mi
Rosa Guitart Aced és mestra i psicòloga. Actualment és ì professora de la Universitat de Vic. Vinculada a estudis ì d’educació social i mestres. Ha desenvolupat tasques de ì formació del professorat sobre jocs no competitius, ì actituds, educació familiar, competències i gènere i ì educació. Ha publicat articles en revistes ì especialitzades en educació. Un dels seus àmbits de ì treball és el currículum escolar i el desplegament del ì currículum de les competències.
Publicacions
Uso didáctico de las nuevas tecnologías
...
LA FASE DE CIERRE DE LA SECUENCIA FORMATIVA / LOS VALORES EN LA ESCULA, HOY /INTRODUCCION A LA PRACTICA PSOCOMOTRIZ
...
Ús didàctic de les noves tecnologies
...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
...
Cómo dar respuesta a los conflictos
Funciones y variaciones desde la perspectiva de las TIC
...
Els plats s’assemblen a les olles
Llibre entranyable en què els autors, àvies i avis educadors, alguns d'ells encara en ...
Control d’esfínters
...
Hijos autónomos y responsables
Una de les nostres metes com a pares i mares. Cal que fills i filles aprenguin les habilitats que el...
DETECCIO PRECOZ
...
Temes relacionats
#Acción comunitaria #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge significatiu / significativitat #Calidad educativa #Capacidades físicas básicas/condicionales #Capacitats físiques bàsiques/condicionals #Ciudades y pueblos educadores #Competència artística i cultural #Competencia artística y cultural #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competència matemàtica #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias básicas #Competències bàsiques #Comunicació i expressió #Comunicación y expresión #Comunidad educativa #Comunidades de aprendizaje #Comunitats d'aprenentatge #Conversa i diàleg #Conversación y diálogo #Creatividad y música #Creativitat i música #Cuidado de uno mismo #Cura d'un mateix #Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física #Didàctica de l'expressió visual i plàstica #Didáctica de la expresión corporal y de la educación física #Didáctica de la expresión visual y plástica #Didáctica de la lengua y la literatura #Didàctica de la llengua i la literatura #Didàctica de la música #Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didáctica de las matemáticas #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Didàctica de les matemátiques #Didáctica de los componentes de la matemática #Didàctica dels components de la matemàtica #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Educació en família #Educació física i salut #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educació per al desenvolupament #Educació social/Acció comunitària #Educación en familia #Educación física y salud #Educación para el desarrollo #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación social/Acción comunitaria #Empatia #Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje. #Estrategias de lectura #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies de lectura #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Familia y educación #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació i desenvolupament del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación y desarrollo del profesorado #Gènere i educació #Género y educación #Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...) #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Lectura #Lengua y construcción del conocimiento #Llengua i construcció del coneixement #Malestar docente #Motivació #Motivación #Nouvinguts/immigració #Organización y participación de las familias #Planes de acogida #Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico #Plans d'acullida #Plans lingüístics / Projecte lingüístic #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Projectes de desenvolupament #Projectes de treball #Projectes estratègics #Proyectos de desarrollo #Proyectos de trabajo #Proyectos estratégicos #Qualitat educativa #Química bàsica #Racons #Recién llegados/inmigración #Recursos multimedia #Rincones #Ús de les TIC (tecnologies) #Ús dels blogs #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso de los blogs #Acció comunitària #Ciutats i pobles educadors #Comunitat educativa #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Família i educació #Organització i participació de les famílies #export #Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups. #Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos. #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizajes escolares #Aprenentatges escolars #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Biblioteca/mediateca #Clima i cultura de centre #Clima y cultura de centro #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Deportes individuales y colectivos #Edifici escolar/espais escolars #Edificio escolar/espacios escolares #Educació afectiva emocional #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educación afectiva emocional #Educación medioambiental #Educación para la sostenibilidad #Equidad #Equitat #Escola d'adults #Escola inclusiva #Escola rural/ZER #Escoles sostenibles #Escuela de adultos #Escuela inclusiva #Escuela rural/ZER #Escuelas sostenibles #Esports individuals i col·lectius #Figuras relevantes #Figures rellevants #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Formación inicial del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Funcionalitat #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Grupos de investigación #Grups de recerca #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Literatura infantil/juvenil #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Memòria històrica #Participació #Participación #Patios #Patis #Patrimoni #Patrimonio #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Poesia #Relatos de vivencias personales #Relats de vivències personals #Roles del profesorado #Rols del professorat #Sistemas organizativos #Sistemes organitzatius #STEM - STEAM #Trabajos de investigación #Tratamiento de la información y competencia digital #Treballs de recerca #Ús de l'aula virtual #Uso del aula virtual #Disciplina #Resolució de conflictes / mediació #Resolución de conflictos / mediación #Aritmètica #Autoevaluación del alumnado #Cálculo #Educación a distancia #Estadística #Evaluación formativa o reguladora #Geometria #Inteligencia emocional #Interdisciplinariedad #Juegos matemáticos #Material manipulativo #Metacognición #Proyectos de investigación #Psicología de la educación #Razonamiento matemático #Resolución de problemas matemáticos #Técnicas y recursos para la evaluación #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Conte #Contes i literatura infantil #Control d'esfínters #Control de esfínteres #Coordinació d'intercentres #Coordinación de intercentros #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Detecció de comportaments de risc #Detección de comportamientos de riesgo #Dol #Duelo #EAP #Educació per al consumidor #Educación para el consumidor #Emociones #Emocions #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Joc i experimentació #Juego y experimentación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Pérdida perinatal #Pèrdua perinatal #Programació d'aula #Programación de aula #Progresar en el conocimiento y dominio del cuerpo #Progressar en el coneixement i domini del cos #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Ús dels telèfons móbils #Uso de los teléfonos móviles #Vincles relacionals/Aferrament #Vinculos relacionales/Apego #Ciencias de la educación #Atenció a la diversitat i NEE #Atención a la diversidad y NEE #Estimulació precoç i atenció primerenca #Estimulación precoz y atención tempranaContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024