Personalització del contingut
Resum
Aquest manual convida a explorar el lideratge educatiu per al desenvolupament sostenible. Al llarg de les seves pàgines, s’aborden temes com ara la incorporació de l’Agenda 2030 a l’escola, la construcció de la identitat docent, la creació d’escoles sostenibles, la integració dels ODS a l’aula, el paper dels líders educatius en la transformació dels centres, el disseny de plans de sostenibilitat i la reconfiguració d’espais escolars. A més, es comparteixen experiències concretes de lideratge en centres d’educació infantil i primària, juntament amb recursos per treballar els ODS en aquestes etapes, culminant amb una guia pas a pas per dissenyar situacions d’aprenentatge amb enfocament ecosocial.
Autors
Bárbara Aguilar Hernández, Ester Álvarez Fernández, Juan Francisco Álvarez Herrero, Sandra Arroyo Salgueira, María Isabel Balteiro Fernández, Guillermina Belavi Achard, Emma Gerónima Cazorla Carrasco, Gisela Cebrián Bernat, Isabel Lujan Feliu Pascual, Fernando Javier Fernández López, Rubén Ferrer Lorente, Diego Gavilán Martín, Antoni Giner Gomis, Pilar Giner Samper, Carlos Gómez Chuliá, Raúl González Fernández, Luis González Reyes, Mª José Hernández Amorós, Marcos Jesús Iglesias Martínez, Ernesto López Gómez, Inés Lozano Cabezas, María Asunción Menargues Marcilla, Gladys Merma Molina, Juan Ramón Moreno Vera, Francisco Javier Murillo Torrecilla, Paloma Ortín Mira, Mercedes Ortiz García, Sheila Pardo García, Joaquín Ripoll Ferrándiz, Mayra Urrea Solano
Etapes
Categories
Educació per a la sostenibilitat, Educació per al desenvolupament, Formació continua del professorat/formació permanent, Lideratge en centres
Col·leccions
Paraules clau del producte
agenda 2030, desarrollo sostenible, experiencias, liderazgo, ODS, situaciones de aprendizaje