
MilaNaranjo Llanos
Sobre mi
Mila Naranjo Llanos és professora a la Universitat de Vic i consultora del màster oficial d’Educació i TIC de la Universitat Oberta de Catalunya. És membre d’un grup d’investigació sobre interacció, comunicació i aprenentatge en entorns educatius presencials, semipresencials i en línia.
Publicacions
Cómo valorar la calidad de la enseñanza basada en las TIC
L’experiència acumulada permet afirmar que les TIC, per elles mateixes, no s&oacu...
Aprendizaje cooperativo: cuando la suma multiplica
EDITORIALEscritura y grafismo
...
Aprenentatge cooperatiu: quan la suma multiplica
EDITORIALEducación Musical e Inclusión
...
La mirada de las familias
Als centres que incorporen l’aprenentatge cooperatiu cal un diàleg ampli per convert...
El aprendizaje cooperativo en la universidad del siglo XXI
La utilització de la metodologia d'aprenentatge cooperatiu a l'aula universitària h...
La mirada de les famílies
Als centres que incorporen l’aprenentatge cooperatiu cal un diàleg ampli per convert...
Escriptura i grafisme
...
Aprenentatge cooperatiu: quan la suma multiplica
EDITORIAL
Temes relacionats
#Avaluacions sobre les metodologies didàctiques aplicades #Calidad educativa #Evaluaciones sobre las metodologías didácticas apliacadas #Medios audiovisuales y las TIC #Mitjans audiovisuals i les TIC #Qualitat educativa #Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups. #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Atenció a la diversitat #Avaluació formativa o reguladora #Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència #Comunicación y representación (infantil) #Comunitat educativa #Conviure en la diversitat #Desenvolupament professional #Educació social/Acció comunitària #Entorn #Equitat #Escola inclusiva #Espais familiars #Família #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació i desenvolupament del professorat #Hàbits bàsics d'autonomia #Interdisciplinarietat #Monoparentalitat #Pla integral de centre #Projectes de treball #Racons #Risc social #Rutines educatives #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Situacions d`aprenentatge #Acción comunitaria #Acoso moral (Bullying) #Álbum ilustrado #Alfabetización científica #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje de la escritura #Aprendizaje y servicio #Atención a la diversidad #Biblioteca/mediateca #Cocina en la escuela #Coeducación #Competencia en comunicación lingüística #Competencia para aprender a aprender #Competencias profesionales del profesorado #Composición #Creatividad #Creatividad y música #Cuento #Didáctica de la expresión visual y plástica #Edificio escolar/espacios escolares #Educación tecnológica #Espacios abiertos #Espacios virtuales de profesionalización #Estrategias de educación musical #Evaluación de la formación permanente #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Género y educación #Gestión y organización social del aula #Habilidades sociales del profesorado #Informàtica #Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...) #Interdisciplinariedad #Investigación educativa #Lateralidad #Literatura infantil/juvenil #Motivación #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Planificación estratégica y operativa #Poesia #Proyectos estratégicos #Psicomotricidad #Roles del profesorado #Salud laboral #Trabajo en equipo del profesorado #Tratamiento de la información y competencia digital #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso de los blogs #Zoologia #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Abuelos y abuelas #Acústica #Atención a la diversidad y NEE #Audición #Canto #Competencia artística y cultural #Didàctica de la música #Diversidad física y motriz #Diversidad psíquica y cognitiva #Educación a distancia #Educación afectiva emocional #Equidad #Escuela de adultos #Escuela de educación especial #Escuela inclusiva #Expresión corporal #Expresión musical #Instrumentos #Interpretación musical #Investigación descriptiva cualitativa #Lenguaje musical #Música y sociedad #Musicoteràpia #Ritmo #Transversalidad #Uso de Internet #Investigació educativa #Acció comunitària #Àlbum il·lustrat #Alfabetització científica #Aprenentatge de l'escriptura #Aprenentatge i servei #Atenció a la diversitat i NEE #Avaluació de la formació permanent #Coeducació #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competència digital i tractament de la informació #Competència per aprendre a aprendre #Competències professionals del professorat #Composició #Convivència #Creativitat #Creativitat i música #Cuina a l'escola #Deporte escolar #Didàctica de l'expressió visual i plàstica #Didàctica de la biologia #Edifici escolar/espais escolars #Educació familiar #Educació per a la convivència #Educació tecnològica #Educación familiar #Educación para la convivencia #Espais oberts #Espais virtuals de professionalització #Esport escolar #Estrategias de la educación física #Estratègies d'educació musical #Estratègies de l'educació física #export #Filosofia a l'escola #Finalitats de l'educació #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Funcionalitat #Gènere i educació #Gestió i organització social de l'aula #Guerra Civil española #Guerra Civil espanyola #Habilitats socials del professorat #Hábitos alimentarios saludables #Hàbits alimentaris saludables #Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...) #Memòria històrica #Motivació #Planificació estratègica i operativa #Projectes estratègics #Psicomotricitat #Rols del professorat #Salidas / Excursiones #Salut laboral #Sortides / Excursions #Treball en equip del professorat #Ús de les TIC (tecnologies) #Ús dels blogs #Atenció a les famílies #Clima i cultura de centre #Coordinació equip docent #Educació afectiva emocional #Educació per a la sostenibilitat #Habilitats socials #Participació #Seqüències formatives i didàctiquesContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2025
Cataluña España Portugal Colombia Perú Argentina México Chile