Proyectos globalizados y aprendizajes lingüísticos
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
¡Investigas tú! Valores de inclusión con perspectiva de género
¡Investigas tú! Valores de inclusión con perspectiva de género Iñaki Arana Arrieta Colegio Kurtzebarri BHI. Aretxabaleta (Gui...
Rúbrica de autoevaluación del texto escrito a partir de los problemas de cohesión del alumnado
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...
La cohesión al servicio de la búsqueda del sentido
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
Un proyecto inclusivo para la educación secundaria orientada en educación física
Un proyecto inclusivo para la educación secundaria orientada en educación física María Fernanda Carral Profesora de educación...