Continguts Gráo

En líni@: Cal seguir celebrant totes les festes a l’escola?

La pregunta que us hem plantejat aquesta vegada mitjançant la web i les xarxes ha estat la següent: «Fins a quin punt té sentit mantenir les festes a l’escola, si també se celebren fora del seu àmbit? No fan perdre molt de temps i d’atenció? O bé creieu que, precisament, és una manera de vincular el centre docent a la comunitat i, a més, de fer-ho d’una forma creativa i generadora d’aprenentatges?». Aquestes són algunes de les opinions rebudes.

Contenido solo disponible para suscriptores


Accede a este artículo individual por solo

0 IVA incluido

Descubre todo nuestro contenido sin límites

Desde 9.9 IVA incluido

També us pot interessar: