Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Entrevista amb Blanca Guerrero.
Blanca Guerrero ha treballat a les escoles infantils de Vitòria-Gasteiz i ara és la directora del Departament d'Educació. L'hem entrev...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...