Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...
A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
El meu primer congrés
Aquest article presenta una experiència de realització d’un congrés escolar per a l’ensenyament de la història...
Les tauletes i el TEA
L’ús de les noves tecnologies a les aules ha propiciat maneres noves d’ensenyar i d’aprendre, la qual cosa ha transformat el ...
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Aprendre
Partint de la consideració que el fet d’aprendre és intrínsec a l’ésser humà i que forma part del propi...
Encuentros
Encuentros XIV Congreso Internacional de Museos Inclusivos Lisboa, semipresencial. 8-10 de septiembre de 2021 Este congreso, organizado p...