En context: Diguem les coses pel seu nom
L’observació i la reflexió lingüisticoliterària es realitzen mitjançant dos audiovisuals que permeten concretar...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
Vet aquí una vegada, un nou temps…
L'educació de les noves generacions sempre respon al context històric que ens ha tocat viure. La vida ens empeny endavant. És un movim...
OneNote como cuaderno del alumnado
Se analiza la aplicación OneNote, que permite crear y organizar en distintas pestañas y páginas las diferentes tareas o materiales, ya...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Rutes literàries: viure la literatura
Les rutes literàries són un recurs privilegiat per treballar la literatura, ja que situen l’alumnat en el context de l’obra,...