Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Recursos metodològics que faciliten la comunicació i l’aprenentatge.
En aquest article, us explicaré com es desenvolupa una jornada a l'aula de Brigitte Onillon, una mestra francesa que reparteix la seva a...
Publicitat i alfabetització audiovisual
El present article ofereix una proposta didàctica orientada a promoure escenaris en què l’alumnat produeixi textos publicitaris on...
Conversar amb els infants.
L'escola és un micromón complex on convergeix gent d'orígens i propòsits diversos, amb vides dispars i concepcions del món i de l'ed...
La construcció del desig
Aquest article narra una experiència didàctica al voltant de la producció de textos publicitaris radiofònics en el marc d&...
Estils comunicatius del professorat des de la programació neurolingüística.
Els professionals i les professionals de l'educació hem de trobar eines, instruments, teories, estudis, etc. que ens ajudin a millorar l...
L’educació del desig
Avui dia, no és possible entendre el concepte de competència comunicativa si no integra els coneixements ni les destreses que fan possib...
L’educació més enllà de les paraules.
Les persones que eduquen són, abans de tot, persones que comuniquen. Això no obstant, una gran part del que comuniquem és no verbal i ...