Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Cos, sexualitat, coneixement i escola
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Música, cultura y sociedad: la enseñanza de la música a partir de problemas socialmente releva...
La investigación musical desde una perspectiva socioculturalAunque la consideración de los aspectos sociales y culturales en el estudio...
Educación y promoción de la salud: Una experiencia de cooperación en Nicaragua
De la escuela infantil a la guardería: 25 años después
En la Comunidad de Madrid ha costado mucho esfuerzo y tiempo pasar de las guarderías a las escuelas infantiles. La consejera de Educaci...
Yvonne Laborda. Mare, esposa, escriptora i terapeuta. “Vivim l’aquí i l’ara. No ens preocupa el ...
La millora dels processos d´ensenyament i aprenentatge competencials
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...