Normas, rutinas y ocasiones
Tots els grups socials disposen d’un conjunt de mecanismes que els permeten regular la conducta dels seus membres i garantir una convivèn...
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...
Relación y encuentros cara a cara
En aquest capítol s’aborda un dels dinamismes més presents i transversals de la cultura moral, l’àmbit més &ia...
La voz del profesorado y el alumnado de San Sebastián
Audiencia pública: valor educativo e incidencia en la escuelaA la hora de entrar a valorar la incidencia que un proceso de participació...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
La cultura moral como sistema de prácticas y mundo de valores
La cultura moral és una qualitat global de les institucions complexes que resulta del seu sistema de pràctiques educatives i del m&oacut...
La voz del profesorado y el alumnado de Barcelona
A continuación damos la palabra a docentes de primaria del CEIP Barrufet y a docentes de secundaria de la Escola Solc para que narren la...