Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
Enfocament del racó de plàstica a infantil.
L'àrea de comunicació i representació d'educació infantil ha incorporat, des de la seva nova estructura curricular dissenyada l'any 1...
El racó de construccions o de lògica matemàtica.
A les aules d'infantil, hi trobem, dia rere dia, moltes situacions que considerem fonamentals per realitzar certs aprenentatges que corre...
El racó d’experiències.
En el present article, hi abordem l'acostament al medi i la resolució de perquès proposant incloure, a la nostra classe, un racó dedic...
Dissenyar un ambient per a la infància: espais, infants i relacions.
L'organització per racons, estesa a totes les aules d'educació infantil, sorgeix d'atendre les necessitats que manifesten els nens1 d'a...
Fins on navega el primer cicle d’educació infantil?