Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
Destrezas y obstáculos de un futuro docente en el diseño de una secuencia por indagación y mod...
En la formació inicial del professorat ens centrem en fer viure seqüències d'indagació i modelització perquè e...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
La pedagogia Freinet. El MCEP
La pedagogia Freinet va tenir una important difusió a Catalunya i a Espanya durant el primer terç del segle xx. La Guerra Civil acab&agr...
El naufragio de la educación globalizada