Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Reptes actuals de l’educació. Respostes saludables
Per afrontar els reptes nous que ens van sorgint…, sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Una experiencia «estadística»
Material per a l’alumnat: Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l´acàcia
El naufragio de la educación globalizada
Baiba Krumins Grazzini: «Hay un maestro interior en cada niño»
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...