Conversar amb els infants.
L'escola és un micromón complex on convergeix gent d'orígens i propòsits diversos, amb vides dispars i concepcions del món i de l'ed...
Equipos directivos fijos/estables
El equipo directivo idealTodos los componentes de la comunidad educativa tenemos claro que el equipo directivo tiene que reunir una serie...
Les escoles d’estiu, molt més que formació del professorat
Estils comunicatius del professorat des de la programació neurolingüística.
Els professionals i les professionals de l'educació hem de trobar eines, instruments, teories, estudis, etc. que ens ajudin a millorar l...
A qué necesidades estamos dando respuesta
Partimos de las necesidades de la infanciaEstamos viviendo un momento social complejo y delicado por lo que se refiere a la respuesta a l...
L’educació més enllà de les paraules.
Les persones que eduquen són, abans de tot, persones que comuniquen. Això no obstant, una gran part del que comuniquem és no verbal i ...
Características de los niños de altas capacidades
precoz, talentosos, superdotados, niños de altas capacidadesEn el momento de describir algunos aspectos típicos de estos niños de alta...
Estils comunicatius dels professionals d’educació infantil.
Analitzar l'estil comunicatiu del professorat comporta acostar-nos a alguna de les claus que fan que la vida escolar funcioni i que s'hi ...