Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Divisibilidad en la “tabla cien”.
Itinerari matemàtic a primària.
L'experiència que explicarem a continuació es va dur a terme el curs escolar passat (2006-2007) amb alumnes de sisè de l'escola Sadako...
Número: simplicidad conceptual, complejidad curricular.
La geometria dels mandales.
Amb motiu de la participació de l'alumnat de cinquè de primària a la 4a Fira de la Matemàtica, aquest any dedicada a la geometria, he...
Con motivo del cuarto aniversario de Aula
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...
L’art com a potenciador de coneixements i d’experiències en persones amb necessitat de suports e...
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diversesmaneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses ...