¿Qué centros para estos alumnos?
Les escoles i instituts ordinaris són, ara com ara, l’espai més idoni per dur a terme l’acolliment escolar de l’alumna...
Algunas estrategias para adaptar el currículo a las clases ordinarias
Aquest capítol presenta una proposta curricular per treballar a l'aula d'acolliment amb la finalitat d'afavorir l'adquisició r&agra...
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
Si per als professors, en general, la intervenció directa en l’aula, la immediatesa de la docència diària, es converteix en...
Marco de referencia
En aquest capítol es presenta el marc de referència d'una proposta de treball per afavorir el pas de l'aula d'acolliment a les clas...
Acogida y escolarización
És important comprendre situacions reals que viuen els alumnes estrangers i d’incorporació tardana quan són acollits per pr...
Aprender en el tiempo de ocio
El nombre d'alumnes d'incorporació tardana va creixent de manera considerable i el que es presentava no fa molt com una situació puntual...
La llegada
Sovint l’arribada de l’alumnat d’altres cultures, que ha d’incorporar-se a un nou sistema educatiu, és vista com una si...
El tratamiento de la lengua materna
El nombre d'alumnes d'incorporació tardana va creixent de manera considerable i el que es presentava no fa molt com una situació puntual...