De balenes i quissos
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La concreción curricular de las competencias básicas en el aula: la feria de las ciencias (Tene...
La incorporació de les competències bàsiques al currículum de l’aula pot adoptar diverses formes. L’experi&egr...
Un pla d’equip entre alumnes i professors
La programació és un element fonamental de la nostra tasca docent. En aquest article, hi presentem l’experiència del col&mi...
La concreción curricular de las competencias y su evaluación a través de matrices generales y ...
Aquest capítol presenta algunes mostres de l’excel·lent treball dut a terme pels centres de professorat de la província de ...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
La evaluación de las comeptencias básicas
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
Las competencias básicas: del desarrollo curricular a la práctica docente. Una estrategia para ...
Aquest capítol desenvolupa la relació entre competències bàsiques i currículum incorporant tres nous principis de r...