Con las familias: Escuelas con futuro.
Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
Un mundo matemático
El lenguaje lógico-matemático está presente en la vida del niño, no se puede desvincular de ella, su aplicación le sirve para hacer ...
La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
El ordenador, un recurso más en educación infantil
En el curso 1999-2000 me incorporé a una escuela infantil de la Comunidad de Madrid en Torrelodones, El Tomillar, donde ya llevaban trab...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
Ir a la escuela en Gaza.
No hi ha cap èxit individual
Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l’educació i tendim a pensar: «Seré capaç de sortir-me’n?&raqu...