Hacia el residuo cero
Hacia el residuo cero El mejor residuo es el que no se produce Todas las iniciativas destinadas a reducir residuos contribuyen a hacer fr...
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
La biblioteca de l’escola, un espai viu
En el món educatiu actual, un dels objectius prioritaris que es pretenen aconseguir és millorar la comprensió lectora de l’...
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
Llegir abans de primària a França… Què vol dir?
A França, ens sentim orgullosos de la nostra educació infantil. Per a bé o per a mal, pensem que és única i q...
Las maestras de apoyo en los centros inclusivos
Las maestras de apoyo en los centros inclusivos Docencia compartida desde el corazón Celia Alcón Ayora, Diana Montserrat Ferrer Las maest...
El procés d’aprenentatge de la lectura a Àustria
El sistema educatiu austríac té un any d’escolarització obligatòria abans de la primària als sis anys. La coo...