Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Avaluar als cinc anys?
Sortir a l’espai proper
L’escola Mas Rampìnyo, de Montcada, gaudeix d’un entorn privilegiat al qual les mestres volen retornar el valor educatiu que t&eacu...
Aquí juguem, i allà aprenem? Una educació infantil que ho tingui tot
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es En una escola bressol d’Edimb...
L’entorn més educatiu
El projecte comunitari ens ha permès constatar com la feina realitzada en xarxa millora el reconeixement, la convivència i les oportunit...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
El taller de les papallones
La participació de tots els sectors de la comunitat educativa és possible si s’unifiquen objectius que redundin en benefici dels i...