Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
El currículum integrat en un cas aplicat: projecte planetari
A l’article, s’hi mostra i s’hi analitza un projecte de treball basat en la construcció d’un currículum integrat...
Material per a l’alumnat: Aprenem a jugar a escacs (segona part)
En aquest bloc d’activitats, presentarem les peces a l’alumnat i, oralment, n’explicarem el moviment utilitzant un tauler mural o un...
Andalusia: espais educatius sostenibles i saludables
Una mirada interdisciplinària des de la formació del professorat Yajaira Grao Moral Javier García Blanca Irene Castañeda Cazorla C...
Evidències i confusions sobre la biblioteca escolar
Les biblioteques escolars encara segueixen buscant el camí, el seu lloc al món, a l’escola. Es debaten entre la paradoxa de veure&...
Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
El coaching educatiu des del treball cooperatiu i la flipped classroom
Aquest article tracta sobre les experiències de dues professores que apliquen l’autocoaching a la seva tasca educativa per introduir dues...
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...