Patis x Clima, regenerant l’ecosistema educatiu
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona El redisseny dels espais i dels entorns educatius de manera participada té ...
El benestar com a prioritat: coaching i psicologia positiva a les escoles
El benestar dels estudiants, dels educadors i de tota la comunitat educativa en general hauria de ser una prioritat per a tothom. La comb...
Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
Escoltar: una habilitat essencial al coaching (i a la vida)
En el present article, hi reflexionem sobre el valor de l’escolta com a habilitat essencial en el coaching, però també a la vida. ...
Fent un “tomb” amb flipped classroom
El flipped classroom (‘classe inversa’) és un model pedagògic que transfereix el treball de determinats processos d’ap...
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Andrés Ángel Sáenz del Castillo, docent jubilat. «No, enyorança, no. És estimació per l’...
Al llarg de més de quaranta anys, Andrés Ángel Sáenz del Castillo va exercir la professió docent a Extremadura en d...
Branques bestials
«Ambigüitats» és un projecte d’Agnese Poretti que s’ha realitzat l’any 2005-2006 amb els nens de l’esc...