Personalització del contingut
Resum
Amb motiu dels quaranta anys del segell GRAÓ, s’ofereix en aquest llibre una selecció de quinze entrevistes realitzades a persones de prestigi publicades a les seves revistes amb la intenció de posar per testimoni propòsits i intencions educatives vigents.
Quinze diàlegs al voltant de l’educació que han sabut conjugar l’art, la ciència i que generen i encoratgen processos de canvi vers una escola transformada i transformadora: Tonucci, Mauri, Giné, Del Carmen, Fisas, Cyrulnik, Vaello, Aucouturier, Tolchinsky, Krumins, Naranjo, Funes, Abbot, Ball, Hargreaves, Bona i Bisquerra.
Autors
Etapes
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, Universitat
Categories
Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Funcionalidad, Funcionalitat
Col·leccions
Paraules clau del producte
adolescencias, alfabetización inicial, crecimiento personal, emocions, escritura, escucha activa, evaluación, globalización, lectura, Montessori, proyectos, ritmos de aprendizaje, rol del profesorado, vínculos