Personalització del contingut
Resum
Amb motiu dels quaranta anys del segell GRAÓ, s’ofereix en aquest llibre una selecció de quinze entrevistes realitzades a persones de prestigi publicades a les seves revistes amb la intenció de posar per testimoni propòsits i intencions educatives vigents.
Quinze diàlegs al voltant de l’educació que han sabut conjugar l’art, la ciència i que generen i encoratgen processos de canvi vers una escola transformada i transformadora: Tonucci, Mauri, Giné, Del Carmen, Fisas, Cyrulnik, Vaello, Aucouturier, Tolchinsky, Krumins, Naranjo, Funes, Abbot, Ball, Hargreaves, Bona i Bisquerra.
Autors
Etapes
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, Universitat
Categories
Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Finalidades de la educación, Funcionalidad, Funcionalitat, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Finalitats de l'educació
Col·leccions
Paraules clau del producte
adolescencias, alfabetización inicial, crecimiento personal, emocions, escritura, escucha activa, evaluación, globalización, lectura, Montessori, proyectos, ritmos de aprendizaje, rol del profesorado, vínculos