Personalització del contingut
Resum
Les propostes tenen com a focus promoure la competència científica i treballar pràctiques científiques com la indagació i l’argumentació. Per això proposen activitats de diferents tipus per a una avaluació d’acord amb l’enfocament competencial.
Totes aquestes propostes estan dissenyades a manera de seqüències d’ensenyament-aprenentatge i aborden temes relacionats amb l’entorn (sòl, compostatge, contaminació atmosfèrica, aiguamolls), els éssers vius (biodiversitat, artròpodes, pol·linitzadors) i el paper de l’ésser humà (producció vegetal, alimentació saludable i sostenible, conservació de la biodiversitat agrícola).
L’objectiu del llibre és contribuir a consolidar l’ús dels horts ecològics com a contextos d’ensenyament-aprenentatge a la secundària, convençuts que són motor de transformació per als nostres estudiants i societats.
Autors
Mireia Adelantado Renau, Elena Agirre Basurko, Uzuri Albizu Mallea, María Sagrario Andaluz Romanillos, Lourdes Aragón Núñez, Oihana Barrutia Sarasua, José Ramón Díez López, Marcia Eugenio-Gozalbo, Ane Fernández Arrieta, Ion Garin Barrio, Lidón Monferrer Sales, Inés Ortega Cubero, Unai Ortega Lasuen, Igone Palacios Agundez, Guadalupe Ramos Truchero, Arantza Rico Martínez, Gloria Rodríguez Loinaz, Aritz Ruiz González, Iñaki Sanz Azkue, Rafael Suárez López, Dani Zuazagoitia Rey-Baltar
Categories
Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Hort escolar, STEM - STEAM
Col·leccions
Paraules clau del producte
bachillerato, competencia científica, currículum, ESO, huertos escolares, librerias, propuesta didáctica, secuencia de aprendizaje, STEAM