Les famílies en el treball per projectes: complicitat i col·laboració
Un dels indicis que ens mostra que un projecte comença a fer via i que implica veritablement els infants és que arriba a casa mitjançan...
Nova secció per establir ponts
El colideratge entre els centres i les famílies és una acció clau per assolir l’èxit educatiu. Per tant, cal descobr...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Usar en lugar de poseer
Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantear...
L’ombra de l’arbre
Zooescrivint
El cercle de confiança més proper als infants està format per la família, però en aquest espai també hi pode...