Danzando, pintando, cantando… ¿aprendemos? ¡En nuestra escuela creemos que sí!
¿Quiénes somos?Cuando iniciamos las actividades en el curso 2005-2006 nos propusimos que uno de los ejes de funcionamiento del centro f...
Material per a l’alumnat: Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
A paso lento
Amb passes lentesi a voltes indecises. Així, i no d, ', altramanera, podem créixeri assumir la creixença.Miquel Martí i PolAntecedent...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Cos, sexualitat, coneixement i escola