
REVISTA GUIX INFANTIL – 111 (SETEMBRE 21) – Ara seriosament: juguem
Revista Guix Infantil - Número: 111 (agost 21)
ISBN / EAN : 1577-5623
6,95€ IVA incluido6,95€ IVA incluido
Despeses d'enviament gratuïtes
Productes digitals no tenen despeses d'enviament
L´estela de... John Dewey: l´escola nova i comprensiva
Contes: A pas de zebra
Contes: No dormirem en tota la nit
Llibres: Educar sin GPS
Compartim: racó digital: La societat necessita estimar l'educació infantil. 5ª Declaració Educativa UCEV
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
Va de...
És hora de podar
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincions».
L´espai del joc, jugar i jugar sense fi
«A l’escola bressol us passeu tot el dia jugant!»
El joc dels infants: mapa i tresor
Amb les famílies: El fantasma blanc
Pistes per a l'avaluació: Per no deixar el joc en mans de la improvisació
Recursos per a la pràctica: I mentre juguen..., jo què faig?
Per arrodonir: Ara seriosament: juguem
La mirada a l'espai educatiu
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Covid-19, pobresa i infància
Aprenentatge social i emocional
Desenvolupar habilitats soci emocionals ajuda els infants a conèixer-se a si mateixos i a conèixer els altres, a millorar les relacions i a fer front als reptes de la vida.
Aprenentatge social i emocional
Els aspectes emocionals i socials són la clau de volta de tots els aprenentatges: factuals, conceptuals, procedimentals i actitudinals.
Alerta mosquits
Hervé Tullet: art i màgia a l'aula 0-3
L'estela de.... Compartim: racó digital. Contes. Llibres
Autors
Raquel Benedito Pérez, David Bueno i Torrens, Diana Comes Rius, María Ángeles Espinosa Bayal, Rosa Maria Forner Calpe, Ares González Hueso, Pepa Horno Goicoechea, Pilar Jarque i Martínez, Laura Lladós Alonso, Jordi Mateu Zorita, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Sandra Muntalt, Rosario Ortega Ruiz, Joan Turu Sánchez, Cinta Vidal Altadill, Marta Vilar Recasens, Núria Vouillamoz Pajaro, Meritxell Fontanet Moya, Teresa Franquesa Codinach, Francisco Luna Arcos, Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Olga Romera Acón
Categories de productes:
Acció tutorial, Acción tutorial, Actividades extraescolares, Activitats extraescolars, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad, Atención a la diversidad y NEE, Avaluació de processos organitzatius, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Conte, Contes i literatura infantil, Creatividad, Creativitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Diversidad social/cultural, Diversitat social/cultural, Edifici escolar/espais escolars, Edificio escolar/espacios escolares, Educació en família, Educació medioambiental, Educació per a la salut, Educació per a la sostenibilitat, Educación en familia, Educación medioambiental, Educación para la salud, Educación para la sostenibilidad, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Escoles sostenibles, Escuelas sostenibles, Evaluación de procesos organizativos, Figuras relevantes, Figures rellevants, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Joc en família, Jocs/Gamificació, Juego en familia, Juegos/Gamificación, Metacognició, Metacognición, Música i art, Música y arte, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació, Pautas de observación, Pautes d'observació, Proposta de millora, Propuesta de mejora, Qualitat educativa, Relació pares fills, Relación padres hijos, Resolució de conflictes, Resolución de conflictos, Roles del profesorado, Rols del professorat, Serveis i equips de suport, Servicios y equipos de apoyo, Sistema familiar, Sistemas de indicadores, Sistemes d'indicadors, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Vinculació afectiva, Vinculación afectiva
Col·leccions:
SKU: 40007