Educació ambiental i coneixement de l’entorn a l’etapa d’infantil
El tractament de l’educació ambiental a l’etapa d’infantil passa necessàriament pel coneixement de l’entorn. En ...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Racons, també a música
Treballar per racons a l’aula de música permet que els infants desenvolupin les seves capacitats musicals i artístiques amb lliber...
Projecte L´espai somiat
L’espai somiat és un projecte de transformació de l’espai exterior de l’escola en un ambient pedagògic. La tran...
El moment de canviar els bolquers
El canvi de bolquers no ha de ser mai una feina mecànica, sinó que pot convertir-se en un moment social, de joc, de complicitat, de somr...
Experiment-acció, un projecte educatiu que dona valor a la tasca docent
El projecte Experiment-acció és una de les propostes que els estudis d’educació infantil han presentat per aprofitar el pot...
Rosa Vidiella: «Sols des d’un profund respecte a cada criatura com a persona que és ens hi po...
Resumir la vida d’aquesta barcelonina nascuda l’any 1937 ha estat una tasca molt complicada per a mi. I és que, gràcies a la...