Com podem motivar els adolescents a reconèixer el que realment és valuós a les seves vides
Com podem motivar els adolescents a reconèixer el que realment és valuós a les seves vides Noelia Humbría Parra La investigaci...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Quan disseny i pedagogia van de bracet
Quan disseny i pedagogia van de bracet Fidel Navarro Garcia Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’a...
Connectant amb nosaltres mateixos quan socialitzar no és possible
Connectant amb nosaltres mateixos quan socialitzar no és possible Manuel Vivas Fernández L’adolescència és una etapa clau pe...
El significat de l’espai al Manuel Núñez de Arenas
El significat de l’espai al Manuel Núñez de Arenas Marta González de Eiris Martín Els espais, l’ús que se’n...
María Rodríguez: «La pornografia és una mena d’escola per a molts adolescents, perquè no h...
María Rodríguez: «La pornografia és una mena d’escola per a molts adolescents, perquè no hem sabut fer una bona educaci...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...