Mocs i logopèdia
En Bernat aviat farà 3 anys i avui li ha costat molt dinar. «Ja s’està tornant a constipar», observa la mare. «J...
El Proyecto Estocolmo: construir una pedagogía con la voz del niño, del pedagogo y de los padres
El treball pedagògic de Reggio Emília s'ha anat fent cada vegada més famós, convertint-se en font d'inspiració per ...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZICOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES...
L’ESTELA DE… LORIS MALAGUZZI El pedagog Loris Magaluzzi ha tingut una gran influència en l’experiència educativa de Reggio...
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
Del discurso de la calidad al discurso de la creación de sentido
Contes: Juguem a amagar-nos
«Ara m’has de tornar el canvi»
A l’escola pública J.M. Barandiaran, de Nanclares de Oca (Àlaba), va sorgir l’interès de l’alumnat per con&egra...
Construir la institución para la primera infancia: ¿para qué creemos que sirve?