La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
Dins la seva mirada
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar en una situació nova, al...
Apropem la història als infants de 0 a 3 anys
A l’article, s’hi presenta un projecte que consisteix, bàsicament, en l’elaboració d’un material ludicohist&ogra...
Justo Vilabrille Linares, exregidor d’Educació i Cultura de l’Ajuntament de Gijón. Creure en la...
Material per a l’alumnat: Un entrepà de piràmide
Leer con el cuerpo
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...