La vida submarina: posant en pràctica la competència global
La vida submarina: posant en pràctica la competència global Esteve Juanola Feliu, Oriol Pallarés Monge En el marc del projecte Erasmus+...
Portafolis literari: poesia creada pels infants
Portafolis literari: poesia creada pels infants Débora Rascón Estébanez Aquest article descriu una experiència d’escriptura creativ...
Nova secció per establir ponts
El colideratge entre els centres i les famílies és una acció clau per assolir l’èxit educatiu. Per tant, cal descobr...
Per arrodonir: Per saber-ne més sobre el temps.
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...
Amb les famílies: La família educa sobretot en el temps de convivència.
El temps de convivència familiar sovint es veu retallat per tres motius. El primer motiu és que els membres de la família cerquen i tr...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...