LauraLladós Alonso
Sobre mi
Publicacions
Símbols i socialització
...
Una escola per a tothom
La LOMLOE promou una educació inclusiva i de qualitat per a tots i totes. El Disseny Universa...
Parir a casa / L’art abstracte i els nens / La importància de la confiança / Respectar el seu temps
...
Prematuritat: el que es guanya i el que es perd / Llegir de 9 a 12 anys / Asàcia, el país encantat / Deixar badar els infants
...
Escoltar el cos per escoltar el cor
...
La evaluación hecha poema
L'avaluació, com un poema, és un procés dinàmic que uneix a docents i al...
REVISTA AULA DE INFANTIL – 111 (SEPTIEMBRE 21) – Ahora en serio: Juguemos
...
Evaluación, clave para aprender
EDITORIAL
Ara seriosament: juguem
...
L’avaluació feta poema
L'avaluació, com un poema, és un procés dinàmic que uneix a docents i al...
Temes relacionats
#Atenció a la diversitat #Atenció a les famílies #Atención a la diversidad #Atención a las familias #Biblioteca/mediateca #Calidad educativa #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Comunicació i expressió #Comunicació i llenguatge #Comunicación y expresión #Comunicación y lenguaje #Conte #Contes i literatura infantil #Control d'esfínters #Control de esfínteres #Conversa i diàleg #Conversación y diálogo #Conviure en la diversitat #Convivir en la diversidad #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Desarrollo personal #Desarrollo profesional #Desenvolupament personal #Desenvolupament professional #Discapacidad física/deficiencia motriz #Discapacitat física/deficiència motriu #Educació afectiva emocional #Educació familiar #Educació per a la convivència #Educació social/Acció comunitària #Educación afectiva emocional #Educación familiar #Educación para la convivencia #Educación social/Acción comunitaria #Elaborar explicaciones e iniciarse en habilidades matemáticas #Elaborar explicacions i iniciar-se en habilitats matemàtiques #Emociones #Emocions #Escola inclusiva #Escoles bressols #Escuela de educación infantil de primer ciclo #Escuela inclusiva #Espacios abiertos #Espais oberts #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Filosofia a l'escola #Filosofía en la escuela #Finalidades de la educación #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Gènere i educació #Género y educación #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Grupos interactivos #Grups interactius #Intervenció en situacions de risc #Intervención en situaciones de riesgo #Joc creatiu #Joc i experimentació #Joc simbòlic #Jocs de simulació #Joguines #Juego creativo #Juego simbólico #Juego y experimentación #Juegos de simulación #Juguetes #Lengua y construcción del conocimiento #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Llengua i construcció del coneixement #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materiales didácticos de los museos #Materials curriculars i recursos didàctics #Materials didàctic dels museus #Organització de l'espai #Organización del espacio #Poesia #Política educativa #Progresar en el conocimiento y dominio del cuerpo #Progressar en el coneixement i domini del cos #Psicomotricidad #Psicomotricitat #Qualitat educativa #Roles del profesorado #Rols del professorat #Seguretat afectiva, emocional i pròpia imatge #Seguridad afectiva, emocional y propia imagen #Técnicas Montessori #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Tècniques Montessori #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Trabajo en equipo del profesorado #Trastornos generalizados del desarrollo (TGD) #Trastorns generalitzats del desenvolupament (TGD) #Treball en equip del professorat #Acción comunitaria #Aprendizaje y servicio #Ciencias de la educación #Ciudad de los niños #Ciudades y pueblos educadores #Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales) #Equipos de trabajo en intervención social #Escuela rural/ZER #Formación y desarrollo del profesorado #Infancia y calidad de vida #Inteligencia emocional #Juegos/Gamificación #Literatura espanyola #Literatura infantil/juvenil #Literatura universal #Neurociencias/neuroeducación #Organización y gestión de centros #Organización y participación de las familias #Personalización de los aprendizajes #Uso de las TIC (tecnologías) #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acció tutorial #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Aprenentatge significatiu / significativitat #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Equidad #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Motivació #Motivación #Organització i participació de les famílies #Personalització dels aprenentatges #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de dispositius mòbils #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de dispositivos móviles #Álbum ilustrado #Ambientes #Aprendizaje cooperativo #Clima y cultura de centro #Còmic #Contextos de aprendizaje / entorno #Creatividad #Derechos humanos #Edificio escolar/espacios escolares #Educación en el tiempo libre / educación no formal #Educación medioambiental #Enfoque globalizador #Escuelas sostenibles #Estrategias de escritura #Expresión escrita/composición/redacción #Habilidades sociales del profesorado #Intervención psicoeducativa en el contexto familiar #Organización del espacio y del tiempo #Participación #Planes lingüísticos / Proyecto lingüístico #Proyectos estratégicos #Resolución de problemas tecnológicos #Salud laboral #STEM - STEAM #Uso de ciberaulas #Uso de la robótica #Uso de las redes sociales #Actividades literarias #Atención a la diversidad y NEE #Autismo #Ciencia, tecnología y sociedad #Competencia en comunicación lingüística #Competència matemàtica #Competencia social y ciudadana #Creatividad y música #Desarrollo emocional #Diversidad discursiva #Educación afectiva / sexual #Educación en comunicación audiovisual #Educación en familia #Educación especial #Educación informal #Educación para el consumidor #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Educación para la sostenibilidad #Educadores externos #El cuerpo #Expresión y compresión oral #Familia y educación #Función social de la enseñanza #Funcionalidad #Narrativa #Plan de convivencia #Planes educativos de entorno #Política y legislación educativa #Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional #Relaciones interactivas #Resiliència #Servicios educativos #Servicios y equipos de apoyo #Uso de los videojuegos #Acoso moral (Bullying) #Àlbum il·lustrat #Ambients #Aprenentatge cooperatiu #Assetjament moral (Bullying) #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Criança 0-3 #Crianza 0-3 #Educació afectiva / sexual #Educació en família #Estratègies d'escriptura #Gèneres literaris #Géneros literarios #Gestió de l'aula #Gestión del aula #Informació de l'avaluació #Información de la evaluación #Lectura #Material manipulatiu #Material manipulativo #Observació #Observación #Organització de l'espai/temps #Organización del espacio/tiempo #Relació i interacció #Relación e interacción #Ús dels blogs #Uso de los blogs #Ciències de l'educació #Ciutats dels infants #Ciutats i pobles educadors #Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals) #Equips de treball en intervenció social #Escola rural/ZER #export #Formació i desenvolupament del professorat #Infància i qualitat de vida #Intel·ligència emocional #Neurociències/neuroeducació #Organització i gestió de centresContacte