MarianaSolari Maccabelli
Sobre mi
Publicacions
Especial número 500
...
Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
EDITORIAL
Aprendizajes básicos, autonomía curricular y personalización del aprendizaje escolar
L’adequat exercici de l’autonomia curricular que promou la LOMLOE ha de portar els centr...
Aprenentatges bàsics, autonomia curricular i personalització de l´aprenentatge escolar
L’adequat exercici de l’autonomia curricular que promou la LOMLOE ha de portar els centr...
La personalización del aprendizaje
...
Para seguir explorando: Aprendizajes básicos imprescindibles y aprendizajes básicos deseables
Sel·lección bibliogràfica i videogràfica per aprofundir més sobre...
Nuevo currículo
...
Per seguir explorant: Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
Sel·lecció bibliogràfica i videogràfica per aprofundir més sobre ...
LOMLOE y modernización del currículo de secundaria
...
Aprenentatges bàsics imprescindibles i aprenentatges bàsics desitjables
EDITORIAL
Temes relacionats
#Acció comunitària #Acció tutorial #Acolliment i adaptació #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge significatiu / significativitat #Autoregulació de l'aprenentatge #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Conversa i diàleg #Convivència #Desenvolupament professional #Direcció de Centres #Educació afectiva emocional #Educació tecnològica #Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge. #Equitat #Escola inclusiva #Finalitats de l'educació #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Funció social de l'ensenyament #Habilitats socials del professorat #Investigació educativa #Lideratge en centres #Personalització dels aprenentatges #Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals #Atenció a la diversitat #Competències #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Coordinació equip docent #Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC) #Desenvolupament curricular #Empatia #Escola rural/ZER #Habilitats socials #LOMLOE (2022) #Organització i participació de les famílies #Salut laboral #Selecció de continguts #Situacions d`aprenentatge #Ús de les TIC (tecnologies) #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Atención a la diversidad #Avaluació #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Coordinación equipo docente #Equidad #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Formación continua del profesorado/formación permanente #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Uso de las TIC (tecnologías) #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Aprendizaje cooperativo #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Biblioteca/mediateca #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Competencias profesionales del profesorado #Contextos d'aprenentatge / entorn #Contextos de aprendizaje / entorno #Desarrollo curricular #Diseño #Disseny #Educació afectiva / sexual #Educació per a la sostenibilitat #Educació per al desenvolupament #Educación afectiva / sexual #Educación afectiva emocional #Educación para el desarrollo #Educación para la sostenibilidad #Evidencias #Figuras relevantes #Figures rellevants #Filosofia de l'educació #Filosofía de la educación #Función social de la enseñanza #Gènere i educació #Género y educación #Legislació educativa #Legislación educativa #Literatura infantil/juvenil #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Neurociencias/neuroeducación #Neurociències/neuroeducació #Organització de l'espai i del temps #Organización del espacio y del tiempo #Política educativa #Programas de promoción y prevención de la salud #Programes de promoció i prevenció de la salut #Salud laboral #STEM - STEAM #Atenció a la diversitat i NEE #Atención a la diversidad y NEE #Aula hospitalària #Autisme #Autismo #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Didàctica de l'expressió visual i plàstica #Didáctica de la expresión visual y plástica #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Educació ètica #Educació medioambiental #Educació per a la pau #Educación ética #Educación medioambiental #Educación para la paz #Escuela inclusiva #Formación inicial del profesorado #Lectura de la imagen #Lectura de la imatge #Organització i gestió de centres #Organización y gestión de centros #Projectes de recerca #Proyectos de investigación #Redes de atención a la infancia #Roles del profesorado #Rols del professorat #Técnicas de la expresión visual y plástica #Tècniques de l'expressió visual i plàstica #Ús del cinema #Uso del cine #Xarxes d'atenció a la infànciaContacte
SEGUEIX-NOS A XARXES:
©Grao 2024