Cuándo evaluar
Quan parlem d'avaluació a tots ens ve al cap, davant la pressió que procedeix de l'exterior, la necessitat de respondre les fa...
Qué evaluar
En aquest capítol s'aborda el contingut de l'avaluació, és a dir, què avaluar. Seguint el punt de vista desenvolupat ...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Cómo evaluar
S'entén el procés d'avaluació com un recorregut que parteix de la pròpia pràctica de l'aula i cerca incidir en aque...
Para qué evaluar
L'avaluació és important per prendre consciència del que fem, donant peu a reformular la nostra pràctica i ajustar-la...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Enfoque de la evaluación centrada en el contexto
L'avaluació ha estat definida de diferents maneres segons els diferents autors que l'han estudiat i analitzat. En aquest capítol es revi...
Introducción
En aquesta introducció es descriu que el llibre sorgeix de la necessitat de canviar la pràctica de l'educació infantil i, conseg&...