Mapes conceptuals per aprendre a pensar
La proposta pretén ajudar l’alumnat a avançar en un aprenentatge dels mapes conceptuals de manera que se’ls puguin anar apro...
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Terra i llibertat. Una educació infantil encaminada vers un món sostenible.
En aquest article, hi presentem algunes propostes obertes per educar en un món sostenible o, almenys, per acostar-nos-hi. En una part mo...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovira Aque...
Zooescrivint
El cercle de confiança més proper als infants està format per la família, però en aquest espai també hi pode...
Material per a l’alumnat: Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...