Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
De l´agressivitat a l´amor, del soroll a la música
Mapes conceptuals per aprendre a pensar
La proposta pretén ajudar l’alumnat a avançar en un aprenentatge dels mapes conceptuals de manera que se’ls puguin anar apro...
Reforç per a l’autosuperació
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Pistes per a l’avaluació: La igualtat dels sexes a l´educació infantil
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Nuestras aulas y la televisión del salón de casa
La arqueología virtual como fuente de materiales para el aula
Arqueología. Paseos virtuales por las civilizaciones desaparecidas , Virtual Archeology, Science and Tecnology, Archeovirtual, carare.eu...