Personalització del contingut
Resum
Aquest llibre ens aproxima de manera rigorosa, però també amena i accessible, als coneixements científics que hem obtingut sobre les accions i les circumstàncies que promouen l’aprenentatge en el context educatiu. Així, s’exposen des dels mecanismes cognitius que regeixen la memòria i l’aprenentatge fins als factors socioemocionals que influeixen en la motivació i en l’acompliment dels estudiants. A més, es detalla la recerca relativa als processos clau de l’ensenyament, com ara el feedback i l’avaluació, i es dedica una especial atenció a l’autoregulació de l’aprenentatge i la seva relació amb l’èxit escolar i acadèmic.
En definitiva, aquest llibre acosta a docents, estudiants i el públic en general als principis basats en l’evidència científica sobre com aprenem, que poden servir per fonamentar les practiques educatives més enllà de l’experiència personal.
Autors
Categories
Estrategias d'EA/Estrategias internas, Estratègies d'EA/Estratègies internes, Evidencias, Metacognició, Metacognición, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació
Col·leccions
Paraules clau del producte
aprendizaje-enseñanza, emociones, evidencias científicas, investigación, librerias, metacognición, mitos pseudocientíficos, neurociencias, neuroeducación