Personalització del contingut
Resum
La formació d’un lector, un dels episodis educatius més fascinadors, no competeix únicament els professionals de l’educació, tot i que la societat els hagi encomanat aquesta tasca específica. I si bé s’espera que a les aules prosperi aquest projecte intel·lectual, també a les biblioteques, les llars o els carrers es juga la sort d’un lector. Perquè ser lector és un objectiu que concerneix el conjunt de ciutadans i no només els estudiants. S’aprèn a llegir i s’encoratja a la lectura per, principalment, conèixer i conèixer-se, per obrir el món íntim a la presència de mons estranys, per «promover sin desmayo la curiosidad intelectual, el entusiasmo, la razón, el atrevimiento, el libre albedrío, la avidez de verdad». Llegir esdevé així una manera de viure.
Autors
Etapes
Categories
Aprendizaje de la lectura, Aprenentarge de la lectura, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura
Col·leccions
Paraules clau del producte
biblioteca, formación, lector, lectura, manera de vivir, proyecto intelectual