Personalització del contingut
Resum
La consecució d’una formació lingüística per a tots els escolars constitueix un dels reptes principals a què s’enfronta l’educació obligatòria. El context de contacte de llengües i la demanda social respecte del coneixement de l’anglès són la causa de la presència d’un mínim de tres llengües als currículums de les administracions educatives dels territoris de parla catalana. Amb el temps, la dificultat de gestionar aquesta realitat ha fet créixer la creença que si les accions individuals de cada mestre no es duen a terme en el marc d’una planificació global de la formació lingüística i no es plantegen des d’una perspectiva de collaboració entre tots els membres del claustre, difícilment s’aconseguiran els resultats desitjats.
Autors
Olga Esteve Ruescas, Montserrat Ferrer Ripollès, Michael James Grenfell, Oriol Guasch Boyé, Vee Harris, Rafel Lemus Arce, Carmen Rodríguez Gonzalo, Teresa Ruiz Pérez, Anne Trévise
Etapes
Categories
Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les llengües estrangeres, Plirilingüiisme/bilingüisme, Plurilingüismo/bilingüismo
Col·leccions
Paraules clau del producte
colaboración, educación obligatoria, escolares, formación lingüística, inglés, lenguas, profesores, reto, tratamiento integrado