Personalització del contingut
Resum
Els autors examinen la importància del capital etnocultural en l’educació i la diversitat cultural, proposant que aquest capital cultural, que es basa en els coneixements i les habilitats de les cultures i comunitats específiques, pugui ser utilitzat per millorar la qualitat de l’educació i fomentar la inclusió i la igualtat a l’aula.
A més, el llibre ofereix una anàlisi crítica de les polítiques i pràctiques actuals en matèria d’educació i diversitat cultural, i suggereix estratègies pràctiques per millorar-les.
Autors
Víctor Abella García, Nere Amenabar Perurena, Esti Amenabarro Iraola, Alexia Antzaka, Maitane Arnoso Martínez, Olatz Bastarrica Varela, Irati Becerril-Atxikallende, Maialen Beltran-Arreche, Antonio Casado da Rocha, Raquel Casado Muñoz, Irune Corres Medrano, Gemma Díaz Garolera, Oihane Fernández-Lasarte, Lirio Gissela Flores Moncada, Haizea Galarraga Arrizabalaga, Beatriz Garay Ibáñez de Elejalde, Alberto Gastón, Itziar Guerendiain Gabas, María Auxiliadora Guisado Domínguez, Josep Gustems Carnicer, Gema Lasarte Leonet, Oihana Leonet Sieso, Alejandra Janina Llerena Reyes, Èlia López Cassà, Julián Márquez, Judit Martínez Abajo, Alejandro Martínez Pérez, Xavier Mínguez Alcaide, María Orcasitas Vicandi, Salvador Oriola Requena, Nuria Pérez Escoda, Lucía Pérez Prat, María Pineda Martínez, Carolina Puyaltó Rovira, Ana Rey Freire, Gorka Roman Etxebarrieta, Virginia Ros Vitorica, José Luis Rueda Cerezo, Imanol Santamaría-Goicuria, Haizea Sarraga Moro, Nahia Seijas Garzón, Iker Sistiaga Gaztañaga, Alaitz Tresserras Angulo, María del Carmen Trillo Luque, Araitz Uskola Ibarluzea, María Josefa Vilches Vilela, Lourdes Villardón-Gallego, Montserrat Viloria Ocharan, María Teresa Vizcarra Morales, Rebeca Zabaleta González
Etapes
Categories
Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge i servei, Atenció a la diversitat, Diversitat social/cultural, Educació social/Acció comunitària, Escola inclusiva, Formació inicial del professorat, Intervenció en situacions de risc
Col·leccions
Paraules clau del producte
capital etnocultural, diversidad, diversidad etnocultural, inclusión, innovación educativa, librerias