Personalització del contingut
Resum
S’analitzen diferents recerques i experiències que tenen com a nexe comú la utilització de recursos tecnològics per a l’educació superior. Des del canvi del rol docent en la societat tecnològica actual a la importància d’adquirir les competències digitals per sortir-se’n en l’educació de manera satisfactòria.
S’aborden diferents recursos com els MOOC, els pòdcast, els vídeos digitals, les xarxes socials, la realitat augmentada, les narratives digitals, els escriptoris intel·ligents o les aplicacions com Kahoot. Les propostes aporten arguments en pro d’utilitzar-les, basat en evidències científiques recollides com a fruit dels diferents estudis i recerques.
Autors
Ángel Ignacio Aguilar Cuesta, Lauren Basgall, Moussa Boumadan, Julio Cabero Almenara, Arturo Cavanna, Shirley Verónica Chumacero Ancajima, Andrea Cívico Ariza, Alejandro Colomo Magaña, Ernesto Colomo Magaña, Nuria Cuevas Monzonís, Griselda Oriana Doerflinger Heredia, Eugenia Fernández Martín, Cristina Gabarda Méndez, Vicente Gabarda Méndez, Enrique Alastor García Cheikh-Lahlou, Melchor Gómez García, Francisco David Guillen Gámez, Teresa Linde-Valenzuela, Verónica Marín Díaz, Lorena Martín Párraga, Inmaculada Martínez García, Juan Manuel Muñoz González, Pablo Javier Ortega Rodríguez, Antonio de Padua Palacios Rodríguez, César Poyatos Dorado, José Manuel Ríos Ariza, Mercedes Romero Rodrigo, Julio Ruiz Palmero, Rocío del Pilar Rumiche Chávarry, Begoña Esther Sampedro Requena, Enrique Sánchez Rivas, José Sánchez Rodríguez, Elena Sánchez Vega, Roberto Soto Varela
Etapes
Categories
Avaluació de la formació permanent, Educació tecnològica, Educación tecnológica, Evaluación de la formación permanente, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)
Col·leccions
Paraules clau del producte
competencias digitales, educación superior, formación permanente, recursos tecnológicos, sociedad digital