Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més c...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més competències digitals» Una autod...
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat)
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat) Ana Murcia Asensio Directora EOE de Grau (Astúries) anama@educastur.org En aquest moment...
Canvis necesaris en la formació inicial
Canvis necessaris en la formació inicial La formació inicial del mestre és un tema de debat constant en l’àmbit polític...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...