S’hauria de descalçar els infants per a la migdiada?
Al·ludir a com n'és de poc higiènic que les criatures s'estiguin al llit amb les sabates que han utilitzat per caminar al llarg del ma...
Un proyecto compartido para construir la escuela infantil
Entendemos la escuela como un lugar para crecer, en un ambiente estructurado para poder estar juntos, pensado y organizado para invitar a...
Biblioteca de Aula. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA Todas las recomendaciones que os presentamos a continuación versan sobre los diccionarios y las enciclopedias. Esta ti...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...
Terra i llibertat. Una educació infantil encaminada vers un món sostenible.
En aquest article, hi presentem algunes propostes obertes per educar en un món sostenible o, almenys, per acostar-nos-hi. En una part mo...
Danzando, pintando, cantando… ¿aprendemos? ¡En nuestra escuela creemos que sí!
¿Quiénes somos?Cuando iniciamos las actividades en el curso 2005-2006 nos propusimos que uno de los ejes de funcionamiento del centro f...
Mayores y pequeños
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada Se trata de una experiencia de ayuda entre iguales llevada a cabo desde 1994 en la que el...