
Aules de 2 anys
Revista Guix Infantil
ISBN / EAN : 1577-5623
25,58€ IVA incluido25,58€ IVA incluido
Despeses d'enviament gratuïtes
Productes digitals no tenen despeses d'enviament
L'escolarització primerenca
Va de... Llegir i escriure a educació infantil
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem fer en equip… i fem. De fer sense pensar… a pensar el quefer.
Lectura a infantil: porta oberta a la cultura
Compartir estones de lectura amb nens i nenes des dels zero anys contribueix de manera important al desenvolupament del llenguatge i la comprensió de vocabulari, entre altres aprenentatges clau. Sabem que es formen més de dos milions de noves connexions neuronals per segon durant els primers mesos de vida, per la qual cosa, fent ús de les paraules de Jerome Bruner, pare de la psicologia cognitiva, les nostres aules poden ser una «porta oberta a la cultura».
Elena Arias, professora de la UB: «La tecnologia és fonamental, però sense un canvi de mentalitat no es derroquen les barreres»
Les coses de l´edat
Calidoscopi de la vida quotidiana
«Tot això que fem tan bonic»
A l’Escola Infantil de la Universitat de Cantàbria ens agrada que només obrir la porta t’entrin ganes de quedar-t’hi a jugar. Això només és possible quan l’escola comunica que és un espai bell, amable i acollidor que ens assegura, com a mínim, que tot anirà bé.
Amb les famílies: Què els preocupa a les famílies amb fills i filles de 2 anys. Orientacions per calmar les preocupacions
Pistes per a l'avaluació: Requisits maduratius i competencials mínims als 2 anys
Recursos per a la pràctica: Abans de sortir al pati... ens posem la jaqueta!
Per arrodonir: Aules de 2 anys
Parlar de la guerra amb els infants
L'espai literari a infantil
L´entrada (comiat de la família) i la sortida de l´escola (retrobament amb la família)
Repensar els símbols de l'aniversari a l'escola
Què ens diu la recerca científica?: L'educació bilingüe en una llengua estrangera
L’educació bilingüe té efectes immediats (i positius en el desenvolupament) psicolingüístic i sociolingüístic sobre els i les estudiants. L’educació bilingüe és un repte per a professorat, centres educatius, famílies i l’alumnat mateix amb nombrosos avantatges, si bé cal tenir expectatives realistes i d’acord amb el context d’aprenentatge.
L'evidència en la pràctica: L'educació bilingüe en una llengua estrangera. Les celebracions en els programes bilingües a infantil
Descobrir el món a través de fotollibres
Us proposem endinsar-nos, de la mà de l’editorial Nowordbooks, en uns llibres divulgatius d’imatges fotogràfiques reals. Una col·lecció diferent, informativa, de qualitat, creada per a l’etapa 0-3.
L'estela de... Margalida Comas Camps (1897-1972)
Compartim: racó digital: La mirada estràbica
Contes: Do re mi
Contes: A què juguen els petits monstres?
Llibres: Colaborar con las familias: Tan fácil y tan difícil
Milena inclusió
Autors
Vicenç Arnaiz Sancho, Fátima Avilés Sedeño, Raquel Benedito Pérez, Alfonso Caño Reyero, Rubén Chacón Beltrán, Sandra Debesa Olivella, Andrea Khalfaoui Larrañaga, Cristina Llinares Francisco, Elena Lobo Aleu, Laura Lozano Martínez, Meritxell Mañosa Albuixech, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Alicia Vallejo Salinas, Javier Abad Molina, Diana Comes Rius, Equipo educ. Escuela infantil U. de Cantabria, Mª Àngels Fullana Caballo, Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Núria Vouillamoz Pajaro, Equipo educ. Escuela Infantil Univ. Cantabria
Etapes:
Categories de productes:
Actividades literarias, Álbum ilustrado, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje de la lectura, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Creatividad, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Cuidado de uno mismo, Derechos humanos, Desarrollo profesional, Diversidad física y motriz, Educación afectiva emocional, Educación para la paz, Escuela inclusiva, Estrategias de lectura, Evolución y maduración, Figuras relevantes, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gestión del aula, Hábitos básicos de autonomía, Juego y experimentación, Literatura infantil/juvenil, LOMLOE (2022), Música y sociedad, Neurociencias/neuroeducación, Observación, Organización del espacio/tiempo, Pautes d'observació, Plurilingüismo/bilingüismo, Roles del profesorado, Rutinas educativas, Situaciones de aprendizaje
Col·leccions:
SKU: 73773