
Clàssics de la literatura des de les primeres edats
Revista Guix Infantil - Número: 119 (maig 23)
ISBN / EAN : 1577-5623
25,58€ IVA incluido25,58€ IVA incluido
Despeses d'enviament gratuïtes
Productes digitals no tenen despeses d'enviament
La formació inicial de mestres sobre una sòlida base cultural
Va de... L'espai: tercer educador
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem fer en equip… i fem. De fer sense pensar… a pensar el quefer.
«De gran vull ser...». Expectatives i realitats que amplien possibilitats
Les expectatives que generem cap a les nenes i els nens són unes aliades poderoses per combatre fins i tot les desigualtats més arrelades. Però no hi ha prou amb el fet de pensar i estar convençudes i convençuts que l’alumnat d’educació infantil pot ser el que vulgui ser; es tracta de posar les primeres llambordes perquè aquest desig es compleixi des d’una educació infantil sòlida i de màxima qualitat.
Núria Vouillamoz: «La curiositat per llegir es desperta quan els llibres parlen d´allò que cada infant necessita sentir»
Tertúlies literàries dialògiques a educació infantil
Posar en funcionament les tertúlies dialògiques literàries a l´escola bressol
Llegim i dialoguem sobre els clàssics a educació infantil
Amb les famílies: Familiars de contextos vulnerables i lectura de clàssics
Pistes per a l'avaluació: Observar i valorar les tertúlies dialògiques
Recursos per a la pràctica: Les tertúlies musicals i artístiques fomenten l'aprenentatge i la convivència
Per arrodonir: Afavorir els clàssics a infantil
Quina presència tenen a l'aula d'infantil els elements de la formació en psicomotricitat?
Estudi complet: Quina presència tenen a l’aula d’educació infantil els elements de la formació en psicomotricitat?
Del Niu Volant a les escoles bressol de ciència
Agenda 2030 y ciudadanía infantil crítica
El moment de l'esmorzar
Alimentar-se és una necessitat vital que ningú qüestiona. A més, és font de salut, benestar i plaer. És un motiu de trobada i relació amb els altres que incita a la conversa. I si hi reflexionem, també és un acte carregat d’aprenentatges i possibilitats.
Portes obertes... Estaran tancades els altres dies de l'any?
Què ens diu la investigació científica?: La gestió positiva dels conflictes com a element clau per desenvolupar les competències socioemocionals en l'
Segons com gestionem el conflicte es poden generar nous camins de comprensió i desenvolupament social i personal o, per contra, vies de destrucció i desconeixement dels drets i de les necessitats que, com a persones, tothom tenim. En aquest sentit, la gestió positiva del conflicte implica acollir-lo com una oportunitat de millora, de canvi, de creixement i de transformació, tant personal com relacional.
L'evidència en la pràctica: Gestió positiva de conflictes i desenvolupament de competències socioemocionals. Prevenció de la violència: tolerància zer
No pensis en un pastís de xocolata!
A la coberta del llibre En tu cabeza (Maudet, 2022) s’hi veu una mena d’explosió i un grapat d’objectes i d’animals que surten disparats cap a totes direccions... Una història alegre, enginyosa, amb un final divertit, sorprenent i que obre la porta a noves propostes lectores, així com a diferents possibilitats plàstiques, de conversa, de creació, dramàtiques, etc.
L'estela de...: Francesc Ferrer i Guàrdia. «Visca l´Escola Moderna!»
Compartim: racó digital: L'alimentació saludable en la primera infància
Contes: El meu arbre
Contes: Les tres cabretes i el trol
Llibres: Diàlegs entre educació i neurociència
Trobades i convocatòries
Autors
Raquel Benedito Pérez, Alfonso Caño Reyero, Sandra Díaz Castro, Leire Garatea Gerrikagoitia, Elisabet Gómez Trapero, Andrea Khalfaoui Larrañaga, Laura Lladós Alonso, Esther Luna González, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Manuel Sainz Fernández, Jon Salinas Elorza, Monika Solana Núñez, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Ines Unda Setien, Montse Ballester Rovira, Laura Lagunas Duran, Sergio Muñoz Navarro, Ane Olabarria Morejón, Carolina Ramos Castillo, Aurora Roma Chiné, Eider Salegi Arruti, Greta Boix García-Cairó, Pedro Castro Hidalgo, Jaume Centelles Pastor, Vicent Garcerá Fernández, Markel Maia Sabada, Antonio José Morales Hernández, Harkaitz Zubiri, Alexander Barandiaran Arteaga, Carlos Caurín Alonso, Miriam Monteil Ramón, Montse Olmeda Jato, Itziar Arregi Landa, Amparo Del Valle García, Marta Sevil Matas, Elisabet Cimadevilla Altimir, Iñaki Larrea Hermida
Etapes:
Categories de productes:
Álbum ilustrado, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Atención a las familias, Biblioteca/mediateca, Comedores escolares, Competencia artística y cultural, Competencia en comunicación lingüística, Competencia social y ciudadana, Comprensión lectora, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Descubrimiento del entorno, Didáctica de la lengua y la literatura, Didáctica del conocimiento del medio, Dirección de Centros, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Evaluación, Familia y diversidad, Familia y educación, Figuras relevantes, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Habilidades sociales, Hábitos alimentarios saludables, Investigación educativa, Juego y experimentación, Lectura, LOMLOE (2022), Matriculación, Metacognición, Neurociencias/neuroeducación, Organización del espacio/tiempo, Pautes d'observació, Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional, Psicomotricidad, Relación e interacción, Resolución de conflictos / mediación, Roles del profesorado, Situaciones de aprendizaje, Tertulias literarias
Col·leccions:
Paraules clau del producte:
SKU: 73774