Valorar i avaluar

Revista Articles - Número: 85 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1133-9845

0,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

L'avaluació per competències

Personalització del contingut

Autors

Pilar García Vidal, M. Ysabel Gracida Juárez, Miguel Ángel Jordán Enamorado, Mariona Masgrau Juanola, Berta Ocaña Martínez, Víctor Pastor Banyuls, M. del Mar Pérez Gómez, Laura Puigdomènech Farell, Teresa Ribas Seix, Jesús Sanz Mancera, María Fabiola Téllez Téllez, Eduardo Vidal-Abarca Gámez, Júlia Llompart Esbert, Sergio Mata Pardo, Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà Santasusana, Domingo Chica Pardo, Emilee Moore

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Alfabetització en contextos plurilingües, Alfabetización en contextos plurilingües, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Avaluació de competències de l'alumnat, Avaluació formativa o reguladora, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Diversidad discursiva, Diversitat discursiva, Educación informal, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Evaluación de competencias del alumnado, Evaluación formativa o reguladora, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Llengua i construcció del coneixement, Narrativa, Poesia, Rúbricas, Rúbriques, Talleres de escritura, Tallers d'escriptura, Teatre, Teatro, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Textos narratius, Textos narrativos, Ús de les TIC (tecnologies), Ús de les xarxes socials, Uso de las redes sociales, Uso de las TIC (tecnologías), Educació informal, Pedagogia sistèmica

Col·leccions

Revista Articles