Treballem per competències a l’escola rural?
Des del treball de les aules a l'escola rural, hem intentat fer una reflexió: què, com, per què i per a què treballem? Quina és la r...
Descobrir tot comparant.
En aquest article, sæhi descriu una experiència duta a terme amb infants de quatre a cinc anys, on la vivenciació corporal i el llengu...
L’assessorament: empoderar les mestres i els mestres
En aquest article d'opinió, Diana Sanfeliu reflexiona sobre l'assessorament als mestres per part dels professionals de l'EAP.
Les zones educatives. Una idea en marxa.
Experimentar amb fruits al cicle 0-3.
A læescola bressol, nens i nenes comencen a explorar, a conèixer i a experimentar amb fruits. Els relacionen amb els aliments, amb la s...
En líni@: Cal seguir celebrant totes les festes a l’escola?
La pregunta que us hem plantejat aquesta vegada mitjançant la web i les xarxes ha estat la següent: «Fins a quin punt té sent...
Què és això de Bolònia?
Experimentar amb el cos: el moment màgic.
Sempre he cregut que, quan la curiositat de læinfant davant dæun objecte, el porta a qüestionar-se ½Què puc fer amb això?+, estem d...